پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119628
دومين خريد قطعي استقلال
تاریخ انتشار : 1393/09/08 10:07:30
نمایش : 1229
يکي از مسئولان باشگاه استقلال دليل آبي پوش شدن مهاجم نفت مسجد سليمان را توضيح داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ميلاد سليمان فلاح دومين خريد استقلال در نيم فصل دوم خواهد بود. استقلالي ها پس از توافق با مدافع تيم ملي جوانان به سراغ مهاجم نفت مسجد سليمان رفتند و اين بازيکن را پس از انجام مذاکرات لازم جذب کردند.

البته هنوز قرارداد رسمي با اين بازيکن بسته نشده است ولي گفته مي شود که تمام کارهاي مربوط به انتقال او به استقلال انجام شده است.

در اين خصوص يکي از مسئولان استقلال گفت: «سليمان فلاح تنها مهاجمي نيست که استقلال در فصل نقل و انتقالات نيم فصل جذب مي کند و ظرف روزهاي آينده نيز خبر جذب يک مهاجم توانمند و نام آشنا را در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد.»

وي در خصوص دلايل جذب سليمان فلاح گفت: «قلعه نويي بازي هاي اين مهاجم در نيم فصل اول را به خوبي آناليز کرده است. اين بازيکن مي تواند به خوبي نقش يک مهاجم نوک را ايفا کند و پستي که قلعه‌نويي براي او در نظر گرفته مهاجم نوک است.»

اين مسئول استقلال ادامه داد: «ما به سليمان فلاح گفتيم که شايد طول بکشد تا به مهاجم اصلي و فيکس استقلال تبديل شود زيرا مهاجماني که ما در اين پست داريم عملکرد خوبي داشته اند و مهاجم جديدي که جذب خواهيم کرد نيز در نوک حمله بازي مي کند و سليمان فلاح بايد انگيزه هاي خود را بالا ببرد تا با آنها رقابت کند.»

وي در پايان تاکيد کرد: «در صورتي که او بتواند در تمرينات رضايت قلعه نويي را جلب کند بعيد نيست که بتواند مهاجمان ديگري که در اين پست داريم را نيمکت نشين کند و خودش در ترکيب اصلي قرار بگيرد.»

گفتني است مجيد حسيني بازيکن ۱۸ ساله سايپا نخستين خريد نيم فصل استقلال محسوب مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html